Alat Penimbang Emas Digital Mini

anda perlukan penimbang poket jenis mini yang sesuai untuk timbang barangan kecil? anda mahu timbang emas? anda mahukan penimbang yang mudah dibawa jalan? penimbang saiz kecil dan bacaan timbang yang tepat, kedai online pusat borong malaysia cadangkan Alat Penimbang Emas Digital Mini

Alat Penimbang Emas Digital Mini

  • Dimensions: 65mm(W) x 130mm (L) x 20mm (H)
  • Weight: 91g (3.22 oz)
  • Color: Silver
  • Capacity: 500g
  • Accuracy: 0.1g
  • Units: g/oz/ct/gn
  • Platform: Stainless steel, 50mm X 55mm
  • Auto Off: 30 seconds
  • Tare Range: Tare full capacity
  • Counting Function: Supported
  • Display: LCD with back-lit

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Anda Tidak Perlu Kebenaran Untuk Menjadi Kaya ■ 39
yang serong. Saya tidak Alat Penimbang Emas Digital Mini mengendahkan cakap mereka kerana mereka adalah seperti mentol 10-watt yang bising kononnya cahaya bintang adalah terlalu terang. Tetapi jika mereka mendesak juga, saya pun mula bertanya soalan-soalan berikut: "Pernahkah anda berpesta di Paris sehin.gga ke pagi?" "Tidak." "Pernahkah anda berakit di Sungai Sun Kosi di Nepal?" "Tidak." "Pernahkah anda memandu kereta Mustang 5.0 mengelilingi kota Honolulu, dan rambut anda ditiup angin serta bunvi ombak yang menderu-deru memukul pantai?" "Tidak." "Pernahkah anda memandu pesawat Boeing 747?" -Tidak." "Pernahkah anda berada di dalam bilik bersalin melihat sendiri anak anda dilahirkan?" "Tidak." "Pernahkah anda duduk di taman elarna lima jam hanya untuk melihat awan berlalu?" "Tidak." "Pernahkah anda benar-benar berdoa kepada Tuhan. kerana anda tahu Dia sedang melihat anda dan akan berada di situ dalam apa keadaan sekali pun?" "Tidak." "Pernahkah anda Alat Penimbang Emas Digital Mini bersama sidia dan menyedari hakikatnya bahawa kalau segala kekayaan yang ada hilang esok, dia akan tetap berada di sisi anda?" "Tidak." Jika jawapan mereka semuanya "Tidak", saya akan mengangkat ning dan berkata, "Anda tidak pernah melakukan semua ini dan anda cuba untuk mengajar saya bagaimana untuk menjalani kehidupan?" Pada peringkat ini, mereka akan mula menjauhkan diri. Mungkin marah, mungkin benci dan mungkin terasa terlalu kecil dan tidak sempurna. Sayang seribu kali sayang - kalau kail hanya sejengkal, launtan dalam jangan diduga. Jadi, bagaimana Pula jika saya pergi esok? Tuan-tuan, saya telah hidup sebagaimana yang saya ingini dan secara jujur saya menyatakan saya tidak apa-apa untuk dikesalkan. Saya akan menemui Alat Penimbang Emas Digital Mini tanpa ketakutan dan kekesalan. Sekiranya saya pergi dan meninggalkan wang ringgit dan harta benda untuk dinikmati oleh isteri dan anak-anak saya, saya akan pergi dengan senyuman. Mereka bukannya orang lain, mereka adalah waris saya.
 
0 Komentar untuk "Alat Penimbang Emas Digital Mini"

 
Copyright © 2014 MURAH BORONG MALAYSIA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info